joi, 27 decembrie 2012

Supernatural

Pfoa, în sfârşit am terminat şi eu cu vizitele pe la neamuri şi toate cele -.-" şi de azi, de la 1 dimineaţa am început să mă  uit la Supernatural.
Ştiu, sunt complet leneşă şi n-am mai citit din Tradarea - vol 2 din Casa Nopţii - dar oricum nu mai mult din ea, aşa că sper ca în două zile să pot să-i fac o recenzie aşa că nu îmi săriţi în cap că nu m-apuc odată de treabă la Pierdut între file.
Acum, ca să fac legătura cu titul IUBESC SERIALUL <3. Şi ca să mă laud, pot să zic că am văzut 7 episoade în mai puţin de 24 de ore în condiţiile în care am avut şi musafiri. :>
Ce se-ntâmplă nu vă povestesc pentru că cred că mulţi dintre voi urmăresc serialul - numai eu eram aia "nedată cu lumea" :"> -. Dar, ce pot spune este că-l iubesc pe Dean! De fapt, e puţin spus îl iubesc, îl ador. Cred că dă un farmec şi mai deosebit decât are deja serialul, şi da, ştiu că sunt la început, dar afirm cu mândrie acest lucru :3. În fine, aberez.
 (Yes, baby. You are :3)

Dacă până acum Damon din TVD mi se părea super şmecher prin replicile şi felul lui de a fi, acum fără doar şi poate Dean i-a luat locul, chiar dacă rămâne şi Damon acolo, în clasamentul meu al "celor mai drăguţi tipi din seriale" - sunt Team Stefan, by the way -. Bine, dar trecem peste aspectul ăsta. 
Acţiunea mi se pare super meseriaşă ţinând cont că în fiecare episod e vorba de alt şi alt subiect ceea ce îmi stârneşte admiraţia pentru scenarişti şi pentru inaginaţia pe care o deţin.
Sunt tare curioasă să văd cum se vor dezvolta lucrurile în următoarele 7 sezoane şi jumătate pe care cu siguranţă le voi vedea. :)
Cheers! ^^
PS: La mulţi ani tuturor Ştefanilor! :*

9 comentarii:

  1. Yays! Încă un Supernaturalist pe bandă! Deaaaan :3
    Dar şi Sammy e asdfghjkl.
    xx, Semi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar Dean e şi mai assfdkjb. :3
      Serialul ăsta e prea bestial! Creează dependenţă! <3

      Ștergere
  2. Odododoo,şi eu vreau să-l văăăăd!:x

    RăspundețiȘtergere
  3. He he <3 Eu sunt la zi cu serialul si sunt si admina la o pagina cu Supernatural :> Huge fan. Imi place de Dea, serios, dar imi place mai mult de Sam :)) Don't kill me :P :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu te omor. :)) Sunt multe sezoane care mă aşteaptă şi probabil îmi voi schimba gusturile aşa că nu pot să omor pe nimeni deocamdată. :))

      Ștergere