marți, 18 decembrie 2012

Istoria mea virtuală

Da, să nu vă sperie titulul, chiar am o întreagă istorie virtuală şi de mult mă gândesc s-o scriu undeva ca să n-o uit. Nu de alta, dar păcat de munca mea :)).
Mi-am început "activitatea" în urmă cu ... 3 şi jumătate ani cred. Prima şi prima dată mi-am deschis cont tot aici, pe blogspot. Nu mai ştiu cum se numea siteul, dar ştiu că nu am avut o ţintă clară. Apoi, văzând că sunt mulţi scriu poveşti, m-am hotărât să scriu şi eu (la mintea de atunci, mă gândeam "Păi'da ce, eu sunt mai proastă?". Şi acum râd când mă gândesc cum eram atunci. :">). Subiectul era unul banal, vă daţi seama 11 ani ce puteam gândi, şi ţin minte că odată mi-am luat inima în dinţi şi i-am arătat-o mamei şi ea, pe un glas plin de minciuni afecţiune, a zis: "Zici că eşti Sandra Brown!". Bineînţeles, în momentele alea decidea mândria de mamă din ea şi nu mai ţinea cont şi de sinceritate.
Apoi, m-am plictisit de povestea asta - unde nu am scris nici mai mult nici mai puţin de 4 capitole - şi mi-am făcut cont pe Wordpress unde am început altă poveste. Nici asta nu mai ştiu cum se numeşte :)), dar ştiu că avea ca temă o... gravidă ce se îndrăgostea de unu' care stătea în casă cu ea (nu mai ştiu cum a ajuns să sta în casă cu săraca fată). Pfff... :))) mi-e şi ruşine să zic asemenea prostie. Aici am avut onoarea de a scrie 5 capitole :)).
A urmat o pauză lungă în care citeam în prostie tot pe Wordpress - nu mă interesa ce -. Ţin să precizez că am avut ocazia să întâlnesc scriitori extraordinari, poveşti ce puteau concura oricând cu cele publicate( unele după părerea mea, fiind chiar superioare anumitor romane din librării). E adevărat, au fost o droaie de cărţi scrise doar să fie scrise, unde n-am văzut nicio legătură între narator şi firul narativ, dar asta nu e ceea ce contează.
După ce am făcut o pauză şi de la citit (adică mai citeam, dar nu mai stăteam în nopţile de vară până la 5-6 dimineaţa ca să termin o "carte", ci doar ocazional şi doar poveştile care meritau a fi citite), m-am întâlnit cu o prietenă care mi-a băgat pe gât - la propriu - Wattpad-ul. Prima dată n-am vrut să îmi fac cont sau să mai încep altă poveste pentru că m-a demoralizat foarte mult că nu am avut ambiţia de a duce măcar o poveste la bun sfârşit. Însă, m-am lăsat constrânsă de alte persone cărora vreau să le mulţumesc din suflet - se ştiu ele - şi am început să scriu o poveste a cărei subiect mă bântuia de mult. O găsiţi aici, în caz că vă interesează.
Am avut o pauză de scris şi aici care a ţinut vreo juma' de an, însă s-a datorat doar lipsei de timp.
Într-una din săptămânile precedente m-am hotărât să-mi fac blog - nu ştiu cum, aşa că nu întrebaţi - şi pot să spun, după câteva posturi, că sunt extrem de mândră şi mulţumită de mine. ^^
Pe mine m-a ajutat extraordinar de mult faptul că am început de mică să scriu. M-a ajutat să evoluez din toate punctele de vedere. Bine-nţeles, în primul rând din punct de vedere al scrisului - am evoluat treptat, mi-am maturizat gândirea mai mult decât alţii la o vârstă mai înaintată decât a mea şi am avut puterea de a-mi lua drept exemple doar vârfurile cercului de poveşti în care mă învârteam -, m-a ajutat şi în societate - chiar dacă m-am ferit la început ca dracul de tămâie ca cineva cunoscut mie să-mi citească vreo lucrare. Îmi era teamă că ei, nefiind asemenea mie, nu vor înţelege ceea ce eu mă chinuiam să scriu şi vor ironiza. -.
Singurul dezavantaj - care de fapt nu-i dezavantaj - este acela că mă exteriorizam doar virtual, am avut tendinţa de a scrie ce mă frământa doar acolo, pe blog, nu şi în realitate, iar acest aspect are urmări şi acum, crescând destul ca să mă desprind de unele obiceiuri de pe blogosferă.
Aş fi narcisistă dacă aş spune că am talent, dar adevărul ăsta e, pentru că îmi compar şi eu modul de scris cu alte poveşti care continuă să fie scrise într-un mod deplorabil. (e o diferenţă între a fi narcisist şi realist :D)
Cheers! ^^

5 comentarii:

  1. Sper să devi o mare mare bloggeriţă şi o mare scriitoare!::)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi frumos! :)) Aş vrea eu... cred că totul va rămâne până la urmă un hobby.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa reusesti sa te afirmi cu blogul asta. Ca sa reusesti trebuie sa prinzi experienta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca sa ai experienta,cred ca majoritatea am avut mai multe incercari in trecut.

    RăspundețiȘtergere