vineri, 21 decembrie 2012

A venit vacanţa!

Da, da, da, da. A venit vacanţa!
Concluzii după primul semestru petrecut la liceu? Daaa, o droaie, dar am să mă rezum doar la 4:)).
Prima. Media mea este dezastruoasă - un frumos 9.44 -
A doua. Liceul e superrr! Mulţumesc tuturor Sinţilor că m-am dus la un liceu de vârf şi am scăpat de mahala - da, la mine în generală erau numai ţaţe, ca să fiu mai blândă - şi că lumea este foarte deosebită.
A treia. O să am o vacanţă plină ochi. Am vreo 10 cărţi pe care vreau eu să le citesc si alte 10 pe care ni le-a dat la şcoală să le citim.o.O Deci visele mele de a sta toată ziua înfăşurată cu o pătură groasă şi să mă uit la vreo 5 filme deodată, s-au spulberat instantaneu în condiţiile în care mai vreau şi să mai ies pe afară.
A patra. Am nevoie urgent de o altă vanţă!!! Ştiu că vacanţa asta nu-i de ajuns pentru oboseala pe care o deţin - nu degeaba îmi spun încontinuu baieţii din faţa băncii mele că-s obosită :-" -.
În afară de concluzii, vreau să vă mai zic că sunt intrată pe de-a-ntregul în febra sărbătorilor. Ieri am avut serbare şi am cântat cu clasa un colaj de vr'o 3 piese. În sfârşit am văzut că s-au aprins luminile toate la mine în oraş. Mă joc de-a păcălitul cu vreo 3-4 trânte pe zi din cauza gheţii. Şi simt miros puternic de Crăciun - porc şi preparate din porc , mai ales :)) -. Ca să nu mai zic că încă mai alerg după cadouri pentru ai mei.
Cheers! ^^

2 comentarii:

  1. Şi eu mă bucur mult că a venit vacanţa!Şi odată cu ea a venit şi al nu ştiu câtelea Sfârşit al Lumii!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfooa, bine c-a venit Sfarşitul Lumii odată şi am supravietuit. Ce-i drept, m-am chinuit ceva să trec cu bine peste etapa asta mortală a vieţii noaste. :))

    RăspundețiȘtergere