marți, 1 ianuarie 2013

La mulţi şi normali ani!


A mai trecut un an... OMG! Încă mai sunt în 2012 şi ştiu că veţi zice ceva de genul: "Duuh, e abia 1 ianuarie!" dar încă mai sunt marcată de evenimentele din anul precedent.
În primul rând că mi-am făcut în sfârşit buletin şi că asta automat înseamnă o nouă etapă a vieţii mele. ( ce clişeu!!! o.O)
În al doilea rând, examenul ce l-am susţinut astă-vară şi după care nici acum nu mi-am revenit complet. Încă mă mai gândesc la nota mea şi la faptul că am ieşit prima pe şcoală în condiţiile în care nu mă aşteptam nici măcar printre primii 5 să fiu. În fine, cred că mai întâi a fost desparţirea de generală şi apoi examenul, dar am fost atât de aeriană şi de preocupată cu învăţatul în perioada aia, încât abia după ce am terminat cu toată nebunia momentului m-a cuprins dorul de unii colegi şi de şcoală. Da, spun unii colegi pentru că nu am avut parte chiar de cea mai nemaipomenită şcoală din oraş
Apoi liceu, nemaipomenitul liceu :)). E superb, nu pot să zic că nu e, dar este şi foarte obositor. -.-
Cam astea ar fi evenimentele care m-au marcat anul trecut şi ştiu că peste ani şi ani îmi voi aminti de el şi de evenimentele ce l-au evidenţiat. A fost un an cu bune şi cu părţi mai puţin bune şi nu regret nimic din ceea ce mi s-a întâmplat. M-am bucurat de el la maxim şi sper că şi de 2013 o să mă bucur la fel.
Părţile bune că s-a făcut ODATĂ 2013 şi mai cu precizie ianuarie este că începe Australian Open şi în sfârşit îmi văd şi eu o parte din sportivii favoriţi (Sharapova, Nadal, Federer şi Djockovic). Nu ştiu câţi dinte voi sunt la fel de înflăcăraţi cu privire la tenis, dar nu m-am putut abţine să nu spun. :D Abia aştept să-l REvăd pe teren pe Nadal! :3 Mai sunt şi alte aspecte, dar pentru moment vreau să mă bucur exclusiv de ăsta.
În ultimul rând vreau să vă urez din tot sufletul LA MULŢI şi călduroşi ANI! şi să vă înteb cum vi s-a părut vouă anul ce tocmai a trecut. :)
Cheers! ^^

2 comentarii:

  1. La mulţi ani,Mary!:*

    Te afli pe lista bloggerilor mei de suflet aici: http://www.newcomiclife.blogspot.ro/2012/12/in-2012.html

    Te puup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww... mersi muuuuult! :*
    Şi eu te pup! :*

    RăspundețiȘtergere