sâmbătă, 31 august 2013

31 si anume august

Gata, back in business cu forţe proaspete. Mă rog, cât de proaspete pot fi în ultimele 2 săptămâni de vacanţă.
Mă simt... fleşcăită. Ca roşiile din grădina bunicii pe care a uitat să le adune când s-au copt.
E ultima zi de vară şi simt că n-am făcut mai nimic din ce mi-am propus să fac la începutul verii. Mă rog. În afară de văzut filme.
Serios acum, când a trecut timpul? Jur că mi se pare că până acum n-a trecut decât vreo lună, maxim una jumate şi asta mă cam sperie şi mă face să mă întreb: când naiba trece timpul şi eu de ce nu conştientizez asta?
Oricum, azi, epica zi de 31 şi anume august, a fost drăguţ. Am ieşit afară de 2 ori. Am gătit. Am citit - recitesc (pentru prima dată în viaţa mea!) Divergent -. Am petrecut mai mult timp cu mama. Adică una peste alta, pot spune că am făcut mai multe decât am făcut în orice altă zi din vacanţă. Bine, că nu pot spune că a fost perfectă, dar s-a meritat să o trăiesc. :))
Şi mai e şi frigul ăsta nenorocit! Ţin minte că după ce am venit din Grecia şi am intrat în ţară - adică pe la 12 noaptea - mă luaseră nişte friguri de nu ştiam ce-i cu mine. Vă daţi seama - mă simt ca profa de istorie cu replica asta :)) - că venind de la călduri şi de 40 de grade, ajunsă aici la vreo 20 de grade mi se părea că am sărit direct pe undeva pe la Polul Nord sau ceva... Şi apoi, a doua zi când am văzut că mai şi plouă am zis că nu-i adevărat. A treia zi m-am întrebat ce am făcut să merit asta. Dar a patra zi m-am resemnat. Pesemne că mi s-a aclimatizat corpul la loc. Nu că aş fi vrut, dar nici altă soluţie nu aveam.
În fine. Una peste alta, îmi pare rău şi am un sentiment aşa de aiurea că a mai trecut o vară din copilăria/adolescenţa mea şi eu nu prea am făcut nimic remarcabil în ea. Dar mă rog, nu-s eu firea prea melancolică, aşa că n-o să mai continui.
Voi ce ati făcut vacanţa asta? :D

Cheers! ^^

5 comentarii:

  1. Pfff! Welcome back,darling! Să știi că mie îmi pare rău de vară..dar nu și de vacanță!Adică,abea am așteptat ca ea să se termine.Mă simt atât de..plictisită?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa.. şi eu pe de-o parte sunt plictisita, dar când mă gândesc că o să încep şcoala plictiseala asta o sa se transforme în oboseală şi dintre ele două prefer de 1000 de ori plictiseala :))

      Ștergere
  2. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    MARIA

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE ZOMBIS, EXCALIBUR, DJANGO, MASTER AND COMMANDER, LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC…

    José
    Ramón...


    RăspundețiȘtergere
  3. Interesting topic for a blog. I have been searching the Internet for fun and came upon your blog. Fabulous post. Thanks a ton for sharing your knowledge! It is great to see that some people still put in an effort into managing their websites. Come visit my blog at TumesKecil
    Read my posts at here :
    -
    3 Cara Print Lewat HP Android via Wifi Menggunakan Printer Wireless

    - Cara Mengganti Nama dan Password Xiaomi Yi Cam
    - Cara Live Streaming PUBG di Facebook dengan Omlet Arcade

    Thanks a lot!

    RăspundețiȘtergere