joi, 13 decembrie 2012

Somn de voie

Am zis că asta chiar n-am cum să n-o scriu :)).Glumesc, doar simt nevoia să mă plang în masă :)).
Nu ştiu ce-i cu mine de la un timp. Cred că m-a ajuns presiunea exercitată asupra mea de la scoală din ultimul timp -.-".
Eu zic că profesorii ăştia nu au ce face acasă şi ce zic ei, săracii: " Hai să ne mai dinamizăm şi noi niţel viaţa că şi-aşa e prea plictisitoare."
Ne mai şi spun "ăsta a fost un semestru de scuturare a pufului, din semestrul următor n-o să mai fie nimeni atât de bând cu voi". Frate, e diferenţa prea mare dintre felul în care am fost tratată în generală când puteam deschide chiar o fabrică de la atâta mentă frecată, aşa că am avut un şoc când am aterizat la unul dintre cele mai bune licee din oraş ( poate chiar cel mai bun).
La început n-am simţit asta, dar apoi, mai spre jumătatea semestrului când deja incepeam să dau teze deja nu mai suportam. Ajunsesem să dorm 3 sau 4 ore pe noapte pentru că stăteam să-mi învăt, iar dacă dădeam naibii temele şi învăţatul în acea zi, nu puteam să adorm :|.
Dar, acum, revenind la subiectul care m-a determinat să fac post-ul ăsta, azi am atins performanţa de a dormi 4 ore jumate după ce am venit de la şcoală. Asta nu-i nimic, în altă zi am dormit şi 6 ore :">.
Slăvit fie cel care a ales să avem ore luni, joi şi vineri până la 1( că marţi şi miercuri avem ore până la 3, nu mai contează)!
Probabil vă întrebaţi cum am reuşit să ajung să dorm ca molia atâtea ore. Ei, şi dacă nu vă întrebaţi, tot am să vă zic :)). Păi de o săptămână nu dorm mai mult de 6 ore pe noapte că na, trebuie să mă asculte la obiectele la care n-am nicio notă.
Mai multe nu vă mai zic, cu toate că aş mai putea :)), dar zic că e suficient pentru azi.

Cheers! ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu