joi, 3 ianuarie 2013

Schiţe.

Cum m-apasă azi o lenevită mai cronică şi mai cruntă decât de obicei, m-am hotărât să desenez din nou.Recunosc că n-am mai desenat de peste un an şi jumătate şi ştiu că mi-am cam ieşit din mână (ca să nu mai zic că n-am mai avut nici creionane de-lea de schiţe speciale), dar în mare sunt mulţumită de ele, aşa că nu m-am putut abţine să nu le pun. :D



 
(Ştiu că astea-s neterminate, dar am spus să pun tot ce-am lucrat azi. :D)

Ştiu că mă apuc de o groază de lucruri şi nici măcar nu le termin pe alea începute, dar plictiseala s-a împrăştiat aât de mult în corpul meu încât nu mai am chef de mai nimic din ce-mi programasem. Ca să nu mai spun că am atât de multe de făcut încât nu ştiu ce să fac mai întâi. Ei, ştiu că nu mi-a cerut nimeni să desenez, dar mi-a fost dor să ţin creionul în mână - chiar dacă n-a fost ăla bun -. 
Nu, nici acum nu m-am apucat de Moromeţii şi nici nu am terminat de citit Trădarea ca să-i fac odată recenzia, şi n-am să mai promit nimic că ştiu că n-am să mă ţin de cuvânt. 
Oricum, vestea bună e că am terminat şi eu FINALLY de văzut primul sezon din Supernatural şi repet că-i senzaţional, extraordinat, magnific, sublim! Adkfdbkm, într-un cuvânt. :P
Cheers! ^^

6 comentarii: