miercuri, 9 ianuarie 2013

Program de vacanţă. Part II.

 Deci, la începutul vacanţei am spus: "Pfoa! Vacanţă, să vezi ce-o să mă relaxez! Am să mă culc la 3-4 dimineaţa şi am să mă scol la 12 ziua şi o să stau toată ziua şi-am să citesc cărţi!" 
Şi, surprinzător, mi s-au adeverit spusele. Asta ar cam fi problema, că prea s-au adeverit (mai ales partea cu cititul cărţilor...) 
Ştiam că am să citesc Moromeţii şi Mara în vacaţă, dar mă gândeam că poate trag ciulu' şi iau rezumatele de pe net.. numai că mama a stabilit să fie altfel. -.-".
În fine, înainte să iau vacanţă nici prin cap nu mi-a trecut să mă uit la Supernatural şi să devin COMPLET OBSEDATĂ după el - cu toate că ştiam că aşa se întâmplă cu toate serialele pe care hotărăsc să le urmăresc, dar serialul ăsta e mult prea asdsdgdkjn! Şi mai e o problemă. Sunt îngrozitor de multe sezoane care-mi ţipă în minte să mă uit la ele cât mai repede, pe o parte, şi pe cealaltă parte a minţii îmi ţipă Moromeţii şi Mara - cu tot cu mama la pachet - să le citesc - fără mama, normal -.-". Bine-nţeles că am ales să mă uit la Supernatural, declarându-mă acum o superaturalistă convinsă! Nici în situaţia de faţă nu-mi dau seama cum am reuşit să văd 4 sezoane şi ceva în nici 2 săptămâni o.O. Cât despre citit, declar cu mândrie că am atins performanţa de a citit peste 130 de pagini din Moromeţii din cauză că m-am certat cu mama că nu citesc.
În fine, problema  mai este - multe probleme am, ştiu :)) - şi că pe lângă citit şi vizionat serialul, îmi mai bat la uşă - la propriu - şi prietenii care m-au dat dispărută de mai bine de o săptămână (nici la telefon n-am mai răspuns - ca să nu mai spun de reţelele de socializare pe care nu le-am mai deschis de 3425341 de ani). Pe lângă asta, mai am şi chef de desenat, cântat şi citit alte cărţi pe care mi le-am cumpărat/ primit şi n-am avut timp/ chef să le citesc (ex. HEX sau Puterea Farmecelor,Vrăjitor şi Vrăjitoare, seria Fascinaţie şi altele). 


Aşa că întrebarea de un milion de dolari e: Cum să le fac eu pe toate dat fiind faptul că mai avem o săptămână - şi ceva - până începe şcoala? o.O

4 comentarii:

  1. Pff..eu pur şi simplu nu am putut dormii mai mult de ora 8 O.O.Şi culmea,când e şcoală aş dormii încă nu ştiu cât.Eu am avut de citit Baltagul (super naşpa carte,nu mi-a plăcut deloc) şi am terminat acest roman în 3 săptămâni:)).Şi are 150 de pagini,îţi dai seama ce leneşă am putut fii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo .. înseamnă că eu care am citit aproape 150 de pagini în câteva zile am atins un apogeu ţinând cont că şi Moromeţii sunt la fel de oribili - ştiu că probabil nu fac acordul dar mă derutează titlul - ca şi Baltagul. :))

      Ștergere
  2. Primul volum din Morometii e simpatic. Celalalt, am citit cateva pagini si l-am lasat. Si eu ma confrunt cu aceeasi problem: carti, seriale, filme. Ma bucur ca-ti place Supernatural <3 Eu mor dupa Sam :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, oricum nici prin gând nu-mi trecea să citesc şi al doilea volum din Moromeţii, mi-e de ajus ăsta. x.X

      Ștergere