joi, 10 ianuarie 2013

Leapşăăă.

Am primit o leapşă tare calumea de la furelise, ocazie cu care vreau să-i mai mulţumesc încă odată. :*

1. Te-ai gândit vreodată... cum va arăta casa ta?
Casa?  Casele, poate. :)) Păi ar fi una la malul mării - sau a oceanului, eventual - cu balconul care să aibă vedere direct către valurele spumegânde ce se izbesc de ţărm - matafore, metafore -, alta de-ia pătrăţoasă şi cu gemuri imense. Şi mai vreau şi un apartament în buricul New Yorkului până în etajul 10 că dup-aia mă ia cu rău dacă privesc în jos şi tot cu geamuri imense. Atât. Cer mult? :o3
  2. Te-ai gândit vreodată... cum vei arăta în viitor?
O divă, normal. :)) Dar pe lângă asta, niciodată nu m-am hotărât asupra unei imagini clare de-a mea proiectată în viitor. Vreau să mă fac - cu juma' de gură - medic, dar sunt la ştiinţe sociale, deci nu, nu ştiu exact cum voi arăta în viitor. Oricum, în orice caz mă văd într-o ţară străină.
  3. Te-ai gândit vreodată...cum ar fi viața celorlalți dacă nu te-ai fi născut? 
Nuuu! Nici nu pot descrie în cuvinte cum ar fi fost viaţa semenilor mei dacă eu nu m-aş fi născut. Noroc cu mine că-i mai scot din stările de monotonie monotonă, că altfel...
  4. Te-ai gândit vreodată...cum va fi nunta ta?
Nu. Încă mă gândesc cum va arăta prima mea dragoste - care sigur nu va veni curând dacă voi rămâne la fel de acidă cu băieţii - .
  5. Te-ai gândit vreodată...cum ar arăta copilul tău? Ar fi fată sau băiat?
Iar s-a greşit întrebarea. Copiii! Păi vor fi 2 cel puţin - fată şi băiat sau doar fete.


Leapşa o poate lua oricine, oricând şi oricum :P. 

Cheers. ^^ 

6 comentarii: