marți, 7 mai 2013

Urări de bine cu schimnări.

'Neaţa, 'neaţa!
Vă datorez un Paşte fericit şi un Hristos a înviat din adâncul sufleţelului meu. :3
Ce-aţi făcut de Paşti? V-aţi intoxicat cu drob şi  cozonac?
Eu da, şi într-un hal rău. Mă uitam la mâncare şi ziceam "Primeşte-o, Doamne, şi p-asta!" cu toate că nu mai puteam şi ştiam că o să se depună exact unde nu vreau. În rest am dormit fără număr. Şi am luat lumină. :D
Darr, nu ăsta-i motivul pentru care am făcut postul. Vreau să vă spun că mai am niţel şi termin Prinţul mecanic (ştiu. Nu începeţi acum să strigaţi SHAME ON YOU că am citit-o atât de greu, dar ţin să vă reamintesc că am 3 teze în 3 zile consecutive de şcoală...) şi o să mă apuc serios să fac recenziile la cărţile pe care le-am mai citit în ultimul timp. Nu mai ştiu dacă am anunţat, dar sunt intr-o mare dilemă dacă să mai postez recenziile pe Pierdut între file aşa cum făceam înainte sau să mă mut aici. Vreo sugestie? :D
Mai departe, mă gândeam să schimb niţel design-ul blogului că na, e cazul.
În rest, cred că totul rămâne la fel, momentan. :D
Paşte fericit în continuare, dacă mai sărbătoriţi, şi sfârşit de vacanţă plăcuă! <3
Cheers! ^^

2 comentarii: