duminică, 26 mai 2013

Simt miros de vacanţă

Dada, e pe peste tot prin aer. Simt eu cu multitudinea mea de simţuri olfactive.
Pe parcursul ultimelor 24 de ore am făcut o groază de schimbări de care sunt foarte mândră:
  • M-am apucat să-mi editez poveştile de pe Wattpad pentru că aveau nevoie urgentă de o editare considerabilă şi mi-era ruşine să mă afişez cu ele. (sper să încep să comentez mai mult şi să las wattu' de pe mobil care este de fapt principalul vinovat pentru faptul că nu apuc să comentez sau să follow-esc)
  • Am aflat şi eu în sfârşit cum se schimbă numele de pe tumblr - nu era chiat atât de greu, constat acum, dar aveam lenea mult prea mare ca să cercetez mai mult pe acolo -. Am aflat cu ocazia asta cum se schimba şi poza de profil şi am schimbat-o şi pe aia şi începe chiar să-mi placă tot mai mult tumblr-ul meu şi dacă mă uit mai atent la el e chiar prezentabil. 
  • Mi-am schimbat şi numele seriilor de pe weheartit.
  • Am stat şi eu mai mult pe instagram şi am luat şi eu seama la ce poze mai sunt pe acolo. 
  • Mi-am actualizat şi informaţiile proprii şi personale de pe goodreads.
  • Am stat mai mult pe ask şi am mai răspuns la o intrebare, două, trei.
  • N-am mai stat aşa mult pe facebook ca o disperată ce devenisem.
Una peste alta, am fost plină de shimbări de azi-noapte aseară şi până acum şi simţeam nevoia să mă laud. :D
Sper ca astăzi să mai fac măcar o recenzie pe Pierdut între file şi sunt un om împlinit. :3
Nu, nu-mi fac reclamă la conturi - pentru că nu sunt obsedată - ci doar îmi iau cât se poate de în serios rolul principal de aberat. :3

Iar acum, la final, ceva pe sufleţelul meu: <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu