marți, 28 mai 2013

Update my status.

Am trecut şi peste ziua asta. Am dat lucrare la mate, şi proful a ţinut special să-mi facă mie un subiect de lucrare diferit de cel al celorlalte 2 colege care au mai dat lucrare odată cu mine. I-am scris tot în juma' de oră - adică aproape cât aş fi făcut în 2 ore la pregătire - şi nici n-am copiat nimic ca să-i demonstrez - mai mult mie decât lui - că-s în stare să fac tot - şi bine!! - fără surse de inspiraţie exterioare.
Mâine mă duc de la 10, azi am dormit până la 9 - seara -, deci în noaptea asta prevăd o luuungă sesiune de citit.
Am terminat şi eu în sfârşit Rătăcire şi parcă mi s-a luat o piatră de pe inimă că nu mai văd la status pe Goodreads: "You are currently reading: Torment. Update your status from March 29." Încă mă mai gândesc dacă se merită să-i fac recenzia că tot încerc să îmi amintesc şi părţi ale ei mai bune, da' nu prea găsesc.
Ieri - sau azi-dimineaţă pe la 1 - am terminat şi Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere şi la mine, fără îndoială, a fost o probabilitate statistică foarte evidentă că m-am îndrăgostit de ea de la prima vedere.
Acum m-am apucat să citesc Circul Nopţii pentru că prea zăcea acolo, frumos, în bibliotecă şi aştepta să fie citită. :3 Sunt curioasă cum o să fie. Am înţeles că-i tare bună.
Acum să văd cum o să împart cititul cu uitatul la televizor că a început şi Roland Garros pe Eurosport (s-au gândit şi ei că ar fi cazul, în sfârşit, să mai dea şi câte un turneu de tenis -.-") şi chiar nu am cum - nu că aş vrea măcar - să ratez niciunul dintre ele.
M-au anunţat neserioşii ăia de la Leda că prima preconadă pe care am făcut-o EVER, mai întârzie. Prima dată m-au anunţat că ajunge în jur de 31 mai, din cauza unor probleme de tipografie şi am zis "Ok, aştept. Şi-aşa aveam nevoie de banii ăia la altceva.", dar când am văzut că azi, când mi-am verificat întâmplător mail-ul - ceea ce nu fac aproape niciodată! -, că, surprinzător, tot din cauza unor probleme de tipografie, comanda mai întârzie mi s-a cam pus o pată în faţa ochilor. Trebuie acum să mai aştept până pe 11 iunie că şi aşa nu am aşteptat destul să apară în România cartea.
Oricum, voi ce mai faceţi? Ce mai citiţi?
Cheers! ^^

2 comentarii:

  1. Am terminat cu tezele.. astăzi am dat-o pe cea la matematică. Şi eu merg mâine de la 10.. aşa că voi citi minim până la 3 :D. Hell yeah!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai am la engleză... luni. :(
      Şi hai cu cititul până dimineaţă când ai ore a doua zi târziu! :)) <3

      Ștergere