sâmbătă, 17 august 2013

STINGE LUMINA!


*n-am nicio idee ce mi-a venit să dau acest nume atât de tâmpit postului, dar o să-l las aşa acum, mai mult din cauza orei târzii la care m-am obişnuit să scriu*
Anunţ că, din motive foarte biiine întemeiate, voi fi absentă vreo 10 zile de pe blogosferă. Bine, nu că până acum m-aş fi rupt cine ştie cu activitatea, dar mna, teoretic vorbind, acum chiar nu prea mai am cum sa mai intru. NU o să mă laud unde o să plec - pentru că, evident, plec undeva - pentru că urăsc asta şi dacă până acum am spus mai pe oriunde am plecat, acum n-am s-o fac pentru că nu mă  încântă prea tare ideea că am să plec la aşa mare depărtare de casă. *Mi se pare mie sau folosesc prea mult "plec"?*. Cu toare că mâine am să fac am 14-15 ore pe drum, ceea ce o să fie perfect din punctul meu de vedere pentru că iubesc să merg la drum lung, chiar dacă dorm vreo trei sferturi din timp. :D Sper să apuc totuşi să citesc ceva.
Şi că tot suntem la capitolul călătorii în Grecia l-am găsit azi pe tumblr pe frumuşelul de Daniel - a.k.a. bărbatul vieţii mele -. Nu ştiu când a fost luat interviul ăsta pentru că Teen Wolf este filmat în SUA iar ei conduc pe dreapta şi l-am văzut clar pe Daniel conducând pe dreapta - logic! -, dar oricum este mult prea adorabil ca să-l ignor. :3



În fine. Partea a doua.
Acum chiar mă laud. Mă uit la Dr. House! Mda, sunt tare entuziasmată. Habar n-am de ce. Mă simt de parcă sunt la primul serial urmărit vreodată. Şi nu e deloc aşa. Pentru că Numai Iubirea e tare mândru că se află pe primul loc al serialelor urmărite evăr.
Dar oricum ar fi, serialul este genial! Nu am ce zice. Jos pălăria!
Serialul ăsta mi-a confirmat faptul că pot să urmăresc un serial şi să-l iubesc şi devorez în acelaşi timp fără ca distribuţia să fie scoasă după nu ştiu ce copertă de pe nu ştiu ce copertă a vreunei reviste megaultraextra arhicunoscută.
Şi am început din nou, după foarte, foarte mult timp, să mă uit la seriale cu mama.
House e genial! Tot respectul pentru Hugh Laurie! :3
A, şi ce-mi mai place la el, este că mă învaţă medicină şi mă face să-mi facă şi plăcere să reţin toate denumirile alea.
 Aşaaaam, iar la final ceva frumos. Am gif-ul ăsta de ceva vreme pe desktop şi de fiecare dată când mă uit la el rămân într-un fel de cumpănă dacă să plâng pentru daunele tipei sau să râd de ridicolul situaţiei. Ce să mai, tipul este senzualitatea întruchipată!

4 comentarii:

  1. Daniel e asa dragut! Si am vazut episodul 11 din teen wolf. Genial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniel e suuuuper! Să ai călătorie plăcută,dear! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiiiu! Nu degeaba am sa ma marit cu el! <3 :))
    Mersi, Raisuca! :* Doar ce m-am intors acum si a fost tare placuta! :D

    RăspundețiȘtergere