sâmbătă, 20 iulie 2013

The end of...


Un giveaway foarte zdravăn şi generos pe Booktown Lover. Link acia. :D



Am terminat de vreo două zile să mă uit la Teen Wolf. Adică am ajuns la zi cu episoadele.
Am o stare atât de nasoală ştiind că prioritatea mea cea mai mare într-o zi nu o să mai fie să mă uit la serial. Dar nu e nu mai asta, tot încerc să scap de sentimentul ăsta obsesiv care mă tot îndeamnă să fiu absolut dependentă de serial, dar nu reuşesc. Mă trezesc visându-l noaptea pe Derek sau Isaac sau căutând pe tumblr imagini cu ei, dar imediat cum îmi dau seama de ce fac, le închid, pentru că îmi spun că sunt o ciudată şi care alt om normal de pe faţa acestui pământ mare se mai comportă cum mă comport eu? Răspuns: niciunul.
La început nu credeam că o să ajungă să fie atât de bun. Îmi amintesc cât de slabe mi s-au părut primele 2-3 episoade, dar am spus că poate vor evolua actorii şi îmi pare bine că nu m-am înselat. :D
Am început să mă uit din nou la Pretty Little Liars, dar mna, nu e la fel. Ieri tot ce am putut să fac a fost să mă uit la vreo 10 minute din PLL şi să citesc vreo 5 pagini din Ce-aş fi eu fără tine?. Atât. Parcă creierul meu s-a blocat pe TW, iar asta e superultramega enervant.
M-am întrăgostit pur şi simplu de el. Nici nu ştiu pe cine să aleg ca preferat în serial dintre Isaac, Stiles şi Derek. Toţi trei sunt abslut intredibil de geniali! :3
Ştiu că nu o să mă uit mai departe la fiecare episod în parte, pentru că asta nu e deloc stilul meu, şi voi aştepta până la cel puţin terminarea sezonului - care se anunţă a fi departe!! - ca să le pot devora pe toate deodată. :))
Voi ce serial mai vedeţi?
Cheers! ^^
 Era să uit! Uite aici un filmulesc cu supermegaultra adorabilii de Dylan şi Tyler. :X Mă duc să mor puţin.

12 comentarii:

  1. Si eu trec prin faza asta. De cand am vazut ultimul episod din TW nu ma pot opri din vizionat clipuri cu actorii. Si Stiles si Isaac sunt super-mega-adorabili <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Încearcă să vizionezi un alt serial.Eu urmăresc două deodată,deci nu e o pagubă prea mare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo.. e bine aşa! Înseamnă că nu te ataşezi prea tare de un serial. :)) M-am apucat deja de PLL. :)

      Ștergere
  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    *******
    Buna ziua I'am Chris Din Franța!
    Acesta nu este un "spam"
    Aveți un blog minunat pe care îl consider a fi înregistrat la nivel internațional Blog dicționar. Vă va reprezenta țara
    Vă rugăm să vizitați următorul link și comentarii blog-ul Numele tau
    Blog Url
    Locul de operare de țară în comentariul de sesiuni ce vor fi adăugate în lista de Țară
    Pe partea dreaptă, în "lista verde", veți găsi toate țările și, dacă faceți clic pe ele, veți găsi numele de blog-uri din această țară.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Blogging fericit
    Înregistrare pentru "director" blog, sunt gratuite.
    Vă cerem doar să urmați blog-ul. Vă mulțumim pentru înțelegere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for registering in International Blog Dictionary. Followed! :)

      Ștergere
  4. Măăă copil :)) Nu ești singura care s-a blocat cu TW. Eu nu caut imagini și gif-uri cu Isaac sau Derek, dar caut cu Stiles. Stiles! omferi! E atât de awesome idiotul ăla! :) Îl iubesc :) E soțul meu, dar încă nu știe asta :)) Stai chill, că ești perfect normală, nu ai niciun neuron dereglat, sau așa ceva :) Apropo, următorul episod -pe care tu nu o să-l vezi- apare pe 22. 22! Peste 2 zile :D *evil grin* Mor de pe acum ;;) Și apropo, ai văzut trailerul pentru jumatea sezonului? Mor, revin la viață și mor din nou înțelegi? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG! Must must must must see it! :3
      Păstrează-l atunci pe Stiles, ţi-l las ţie cu toate că idiot - bun cuvât ai ales! :)) - aşa ca el nu mai e nimeni. Eu o să stau cu Isaac. :3 L-aş lua şi pe Derek, dar mă gândesc că-i prea bătrân. Aşa că Isaac e numa' bun.
      Ştiu că-i pe 22 episodul. POATE am să mă uit la el....... :-"

      Ștergere
  5. O da... Tyler... ♥
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simpaticul de Dylan vrea să îţi spună ceva... http://weheartit.com/entry/69059752/search?query=love
      (am dat din întâmplare peste el, pe bune)
      (o fi un semn? ma bântuie?!)

      Ștergere
    2. Awwwwww.... mi-a luminat ziua simpaticul de Dylan... <3
      Sunt moartă!
      Sigur e un semn! :)))

      Ștergere