vineri, 14 iunie 2013

Lack of...

God, de când n-am mai postat!
Adevărul e că nu mai ştiu ce aş putea să postez şi ştiu că  subiecte sunt destule, dar vreu să le găsesc pe cele mai adecvate pentru mine şi problema este că nu prea le găsesc.
În ultimul timp, şi o spun cu o oarecare părere de rău, am postat mai mult despre mine şi cam atât. Mi-aduc aminte cum la început aveam alt stil de scris. Încă începător, e adevărat, dar parcă scriam despre ceva.
Ştiu că blogul se numeşte "Praf de aberaţii", dar parcă nu pot să aberez în halul ăsta. Devine plictisitor şi pentru mine, darămite pentru alţii.
Nu ştiu dacă ştiţi, dar acum aproximativ o lună s-a pus problema să mut blogul Pierdut între file, aici şi mă gândesc acum că poate era din cauză că voiam ca şi acest blog să aibă un subiect anume că nu pot la infinit să mă plâng de probleme mele. Nici nu-mi prea place, măcar.
Mă gândesc să-l închid şi să mă axez doar pe celălalt blog, însă uneori mai simt nevoia sa mai scriu şi despre altceva în afară de cărţi, oricât mi-ar plăcea, şi pe lângă asta, parcă nici nu mă lasă  inima să închid tot ce-am investit aici.
Gândul ăsta îl am de luni întregi în minte, însă credeam că totul se datorează stării mele total nepăsătoare faţă de tot ce mă-nconjoară, dar văd că tot nu dispare.
Sau poate e doar părerea mea pripită despre aspectul şi conţinutul blogului, nu ştiu, dar sincer sper să fie aşa. :)
Habar n-am ce-ar trebui să fac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu