joi, 4 aprilie 2013

Ajun de plecare.

Dada. Plec. Mâine. În Europa.
 ...sau mă rog, în mai multe ţări din Europa. N-am să le înşir aici pe toate pentru că n-am nici timp şi nici chef, dar tot ce pot să vă zic e c-o să mă duc la Parlamentul European şi o să mă văd cu Jijică şi cu EBuţa. Lol. Sau mă rog, o să mă văd cu o parte din europarlamentari. :D Profa de istorie, cea care coordonează excursia ne-a zis să ne arătăm foarte entuziasmaţi că îi vedem şi să le transmitem că şi visul nostru încă de la primul bocet este să dăm la facultatea de Ştiinţe Politice şi să devenim ca ei. Mda...
Ideea pentru care am făcut postul ăsta nu e ca să mă laud, ci ca să vă spun că n-o să mai pot posta 10 zile de acum încolo pentru că voi fi plecată şi măcar de data asta am o scuză! dar voi încerca să revin cu forţe tari şi proaspete pe 14 - sau 15 - când mă întorc. Sau în weekend-ul viitor după şcoală.
Ştiu, nici nu ajung bine din excursie că trebuie să mă duc la şcoală. Da' pe cine să intereseze că suntem atââât de obosiţi dupa 10 zile de mers încontinuu cu autocarul? Cineva?
Voi ce faceţi? Săptămâna asta atât de altfel cum aţi petrecut-o? Eu tot alerg de ieri încoace - muuultă vreme, ştiu - prin oraş când la liceu când la cumparături. Norocul meu că dirigul s-a făcut că uită şi de existenţa zilei de miercuri în calendar şi nu ne-a chemat la şcoală. Eu, bine-nţeles, că a trebuit să mă duc pentru ultimile instruiri pentru excursie...
Pentru excursie am zis să-mi iau o carte la mine să-i fac veacul şi să nu mă plictisesc de moarte în autocar, însă problema e că nu ştiu ce să aleg între Fetele Gallagher şi Dispozitive Infernale şi pentru asta am mare nevoie de ajutorul vostu! Voi ce-aţi alege? :D

540747_353609938073775_1259304830_n_large
Cheers! ^^

2 comentarii:

  1. Să te distrezi în excursie şi când te vei întoarce, dacă ai timp şi chef, să povesteşti pe blogosferă cum a fost.
    Dintre Fetele Gallagher şi Dispozitive Infernale...nu am citit niciuna, dar sună mai bine ultima serie.
    Xoxo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranţă voi povesti! Mulţumesc mult! :*
      Şi da, ştiu că sună muult mai bine seria DI, însă nu am unde s-o bag în poşeta mea minusculă. :(
      Până la urmă vă eu cum fac, poate o fac să încapă. :))

      Ștergere